Sabtu, 12 Mac 2011

bulan MAC..

Bulan Mac dh ke nie??hehhehhe...cepatnya masa berlalu,rasa mcm sekejap je n tak sedar pun masa berlalu pergi,unur aku pun dh bertambah iaitu tahun ni aku dah 25tahun dh,tuanya aku skrg,,,hehehe...
berbalik pada masalah LOAN tahun lepas dh pun settle,ALHAMDULLILAH,ALLAH membuka hati aku untuk melihat jalan keluar dari masalah ni,,terima kasih pada BIG BOSS aku,keluarga tersayang dan sahabat terbaik aku sebab memudahkan jalan penyelesaian aku ni..Aku telah memikirkan hampir sebulan jawabnya memikirkan jalan penyelesaian ni(padahal jalan penyelesaian dh ada cuma buat keputusan je yang makan masa lama,hehehehe)Dengan segala hormatnya dan keputusan yang muktamad aku membuat keputusan untuk melakukan proses OVERLAP bermaksud gandakan jumlah pinjaman dan pendekkan jumlah bayaran tetapi tempoh pembayaran balik selama 20tahun..emmm,klu korang dengar mesti tindakan gila kan??hehehe,xpelah itu je jalan penyelesaian yang ada daripada aku tak buat pape pun lagi menambahkan penderitaan dan sengsara jawabnya.Yelah bayangkan selama 7TAHUN aku kena bayar RM890 sedangkan melalui cara tersebut dimana aku sekadar bayar RM600je wlpn tempoh terlalu lama.Lantaklah orang nak cakap pape pun yang penting aku rasa aku dah buat keputusan yang terbaik.Lagipun aku dapat duit lebih lagi selepas aku selesaikan LOAN sebelum ni yang buat aku jadi gila dan menyumpah SETAN tu..
SYUKUR ALHAMDULILAH skrg aku dah kembali pada diri sebenar dan selesai masalah aku yang membebankan selama 3 BULAN yang berlalu.Aku dah boleh memikirkan masa depan aku dan merealisaikan impian aku sekarang.BESTNYA,terima kasih pada MAHA PENCIPTA kerana mendengar luahan perasaanku selama ini.Aku dah tak perlu bersedih lagi,perasaan aku sudah terkawal dan aku gembira menjalani kehidupan harian kelak....
AMIN...

Tiada ulasan: